onsdag, februari 18, 2009

Hur ser er datorhörna ut, del 9...


Det virvlar in hörnor från när och fjärran, så jag har helt raskt bytt min vanliga hörna mot köksbordet så jag kan passa jordärtskockorna som puttrar på spisen samtidigt som jag bloggar.

Den här bilden kommer från Skåne, och här sitter den här bloggaren och njuter av sin vilsamma miljö:

Åh alla har skickat så ljusa fina bilder av sina hörnor.
Här kommer en kvällshörna från Skåne och det är här jag brukar tillbringa långa stunder.
Genom fönstret ser jag ut i trädgården och sen ut över en stor åker bakom granarna.
Om jag tittar till vänster kan jag oftast se min man (!) i soffan och katten Selma. Tur att de finns på nära håll ändå :)

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

"Lindalotta!" tänker jag genast.

Ja, jag har ju som gissningstävling innan jag kollar på din länk ..-))

Och här var det minsann inget rat.

Linda sa...

Elisabet - du har ju varit här och suttit vid samma bord :)

Christina sa...

Elisabet: Jo, jag fattade nästan det så jag slutade skriva ut namnen ;)

LindaLotta: ;)