lördag, februari 21, 2009

Hur ser er datorhörna ut, del 21...


Jag skulle precis släcka ner ikväll när ännu en hörna kom virvlande i cyberrymden.
Den tjugoförsta! Man tackar!

Det är den här bloggaren vars mamma var fena på att binda in böcker, som skickar in sin bild och så här skriver hon:

Ja... jo... det kan inte hjälpas. Vågar alla andra, så vågar väl jag också då... Visa min datorhörna. Och nej, jag har inte städat. Det är precis så här det ser ut, mitt kreativa kaos. Fullt med böcker, tidningar och lappar med planerade besöksmål. Jag städar, och en halv dag efter att jag sett vad bordsskivan är av för material, så har det dykt upp nya böcker, tidningar och lappar med planerade besöksmål. Så försöker jag också hålla två bloggar i luften. Eller två och en niondels blogg rättare sagt. Låt mej säga att vi har en dator till. Den här är inte så ofta ledig. Hm.

Det snöar! Kram!

5 kommentarer:

Anita sa...

Jag måste få säga att jag tycker idén med datorhörnorna var jätterolig! Kul att få se platserna bakom bloggarna..

En bild på bloggarna nästa gång kanske??

Ängla-Tapas sa...

Tänk att du har fått 21 svar! Det är helt otroligt - kul! :)

Christina sa...

smulan: Ja, visst var det kul att få se alla hörnor! Dessa bilder kommer ju att finnas kvar i minnet när man surfar runt på de olika bloggarna sedan :)

Ängla-Tapas: Kanske det tom blev 22 svar eftersom jag la ut ditt bidrag och Margarethas i samma inlägg, del 3.
Många fler än jag hade väntat blev det i alla fall :)

Susanne och Pebbels sa...

Det snöar hos oss med!!!!

Elisabet. sa...

Men inte ser det "ratigt ut", tvärtom .,. jag tycker att det ser ut att vara ordning och reda, jag.