onsdag, februari 18, 2009

Hur ser er datorhörna ut, del 12...


Det är roligt att se alla mysiga och kreativa hörnor!

Den här hörnan tar nog priset som mysigast, men så är den ju utomhus också och lite exotisk eftersom det inte handlar om en svensk hörna :)

Obs, bilden är klickbara *vink, vink*

Så här skriver den lyckliga innehavaren :

Här kommer en datorhörna till. Bilden visar mitt "sommarkontor" som är självklart stängt i ögonblicket.
Ville inte skicka en bild från vinterhörnan för det är lite trist.

5 kommentarer:

Elisabet. sa...

Jaha, nu var det Tuvstarrs tur .., och åå, vad hon har blivit duktig på svenska!

Anonym sa...

Vilket härligt ställe! Drömmer om sommaren...... å fågelholkar på duken!

Christina sa...

Eva H-höjden: Så observant du är, jag missade fågelholkarna på duken! Så fint :)
Det finns så mycket i den här bilden att titta på...

Anonym sa...

Det kallar jag för datorhörna!
Den skulle jag tacksamt sätta mig vid under sommarhalvåret.

Anita sa...

Ja, i den där datorhörnan skulle jag gärna vilja sitta! Till sommaren ska jag också försöka hitta min egen lilla datorplats ute under parasollen med en ny laptop! :)