lördag, februari 21, 2009

Hur ser er datorhörna ut, del 18...


Det är så roligt att så många så generöst ville dela med sig av sina "hörnor".

Idag har det virvlat in en till hörna som tillhör den här bloggaren, och så här skriver hon:

Här kommer min "hörna", där jag numera tillbringar mer tid än tidigare. Genom fönstret ser jag småfåglar, harar, rådjur och en eller annan räv.
Just här är skrivbordet städat, för det ligger ingen katt och "skräpar". Vi har olika syn på vems skrivbordet är, katterna och jag.

2 kommentarer:

Turtlan sa...

En sån hörna skulle jag vilja ha! Kunna se ut mot naturen från mitt skrivbord.
Kanske i framtiden....?

Tuvstarr sa...

Jag tänkte genast att det kunde vara Panters datorhörna, blomman finns ju även på hennes blogg. En härligt ljus plats med utsikt, det vill jag ha också.