onsdag, februari 18, 2009

Hur ser er datorhörna ut, del 6...


Och från Örebrotrakten kommer den här bilden nerdimpande i min inkorg.
Så här skriver den tentaskrivande bloggaren om sin hörna:

Hej Christina!

Skönt att du mår bättre och vilken rolig idé med ”datorhörnor”.
Jag skuttade genast upp och tog kort på min… Det är i och för sig även den plats där jag äter, stryker, bakar, ritar och allt annat med. En användbar hörna (eller kanske snarare ett användbart bord) när man inte bor så stort.
Just nu pågår hemtentaskrivning, därav pärmar böcker och papper i en salig röra.

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Det måste vara Mossfolk, det ,-)

Anonym sa...

Va' kul att se datahörnor i olika tappningar! Jag funderar om jag skulle våga visa min hörna...?
Där kan man snacka om att ha "rat" omkring sig!! Hi, hi, jag trodde inte heller, Christina, att du hade så långt, svallande hår. På din visningsbild ser du kortklippt ut, men kanske har du din svans, där bak nån'stans?? *rimmar*..;-)
Kram
Helen

Christina sa...

Elisabet: :)

helen: På Håkans bild av min hörna så har jag det rätt ratigt omkring mig, så våga ta en bild på din rat och skicka vetja! Det är så kul att få se folks hörnor!

Jodå, jag har rätt långt hår som finns där bak någonstans på visningsbilden :)