söndag, april 26, 2009

Dagens Poppan-skiss...


Noodler's Lexington Gray och akvarell.
Klicka!

10 kommentarer:

Linda sa...

Hon är fullkomligt underbar och det är ju du också som bjuder på alla dina fina bilder!

helen sa...

Poppan ser lite uttråkad ut. Inga fyllda vaktlar till middag, idag? ;-)

Så bra det blev med pallkragarna. Har du hunnit plantera något ännu?

Eller blir det Poppan som ska odla "vappar" där i?

Love your blog!

Kram
Helen

Vonkis sa...

Det ser så enkelt ut. Några streck, lite färg här, en annan färg där. Det är verkligen en konst att få en bild att verka så lätt att göra.

Kesu sa...

Har klickat! ;) Åh, vad skönt att se en Poppanskiss. Då är väl (nästan) allt förlåtet. Eller???

Jag härmar efter Helen: Love your blog! Och tillägger: and your
dog(s)! Lelle R krafsar mig på benet för att jag ska skriva att han tycker Poppan är rasande stilig där hon ligger. Han gillar långbenta tikar, så kortbent han är själv (kanske just därför).

Christina sa...

LindaLotta: :)

helen: Pallkragarna? Jag hade precis sått plocksallad, bredbladig persilja och rädisor när Poppan fick en obetvingad lust att dansa tango på mjukt underlag...eller om det var flamenco? Hon kommer ju från Andalusien.

Vonkis: Det är nog det man som tecknare eftersträvar hela tiden, det du nämner :)

Kesu: Allt var förlåtet nästan, jag säger bara nästan, direkt ;) Vad är väl lite grönsaker mot Poppans vackra prints?
Plus att det var mitt eget fel som inte la ut fiberduk.

Poppan hälsar tillbaka till Lelle R, att han inte är så dum själv ;) Hon skulle gärna inta B's plats när det kommer till morgongos.

Eva H-höjden sa...

Puss på Popp!

Mian sa...

En suverän bild - som vanligt!

Lisette sa...

Skönt att den kom idag. Jag hade börjat få abstinensbesvär efter Poppanbilder. Instämmer med dotera.

ullrika sa...

fina fina Poppan! och begåvade Poppmatten! fast jag håller med om att det kanske skulle va nåt vaktelmums i magen på lilla tunnis :)

ps. jag hade fått en avi om en rekad försändelse när jag kom hem nu ikväll... det kan väl inte...!!? redan? hoppashoppas!!

Eva H-höjden sa...

Absolut!att barn kommer känna igen London!