torsdag, november 20, 2008

Nu var det kylskåpsdörrar...

Så här skriver Elisabet, min blogg-guru:

Här kommer min kylskåpsdörr, eller den som jag hade innan den nya sattes in. Längst uppe t.h syns min pappa som har varit ute och jagat och skjutit en hare och en räv och där är också stövaren Buser som fanns i huset under hela min uppväxt.

Under den bilden ligger jag själv på förlossningsavdelningen och i den lilla plastsängen tronar Anders, bara några timmar ung. På en lapp vid hans huvud står det "Gossen Eikedahl".

På dörren finns även bilder av barnbarnet Emma som liten tös .., av katten Boll som jag mötte hos en dejtingman i mörkaste Småland .., där är en fönsterbild från Thailand år 2001 .., det hade åskat hela natten och vi skulle åka båt till fastlandet och jag var vettskrämd att ovädret skulle hålla i sig.

Mannen i vit hatt, är exets bäste vän Ronny från Lycksele, numera Sthlm.

Såja.

Nu vet du det.


Bilden bör klickas på.

Inga kommentarer: