söndag, mars 14, 2010

Soffpotatis

20 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Kunde varit jag om jag inte hade epilerat skånkarna igår!

Elisabet. sa...

,-))

Ja, det ser onekligen ut som om hon är avslappnad ...

Kesu sa...

Haha! Sådär poserar bloggtjejerna framför kameran :) Poppan kommer att bli en superbloggare. Fast det är hon redan kom jag just att tänka på. Tack vare dig :)

Ge henne en stor nospuss från mig och du vet vem!

em sa...

Ja, vad ska man annars göra så här års?
hälsar
Åskar
möjligtvis gosa, för det säger wv

Jom Manilat sa...

Vilken rolig bild!

Lisette sa...

Haha. Hon ser ju rent salig ut. Pussar kommer genom cyberrymden.

annie sa...

Aha, my sweet fur girl, I know the feeling. I would like to be a couch potato with you.

annie

Kesu sa...

Kerstin, det var liksom jag det. Bara så du vet.

Evas blogg sa...

Åh vad fin hon är!! Vet du om gouachefärger märket Lukas är av god kvalitet?

Helen sa...

Poppan vet hur man ska göra sig söt på bild, det är då ett som är säkert!

Puss på nosen!

Petra sa...

Vilken posör!
Hon är så söt så man nästan vill äta upp henne och väldigt lik någon som ligger i min soffa just nu ; )
Vill Poppan oxå bli kliad på magen?

Christina sa...

Osloskånskan: Där lärde jag mig ett nytt ord, jag som nästan aldrig epilerar någonstans ;)

Elisabet: Avslappnad var ordet.

Kerstin: Puss tillbaka till den Lelle ;)

Margaretha: ;)

Jom: Hon överraskar nästan alltid i konstiga kroppsställningar ;)

Lisette: Pussar tillbaka!

Annie: You've got yourself a couch potato pal;)

Kesu: Det ante mig ;)

Eva: Lukas är ett av de allra bästa märken som finns när det gäller akvarell och gouache, jag minns inte vilken nationalitet de har, men det är högsta kvalitet.

Helen: Poppan tycker att Bob är snyggare ;)

Petra: Om!!!!

Evas blogg sa...

Tack! Då ska jag inhandla sådana gouachefärger. Har kommit på att jag vill pröv att måla gouache nu.

Eva H-höjden sa...

Näpet!

Mian sa...

Den vovvan kan konsten att posera!
Set as desktop background (sorry Alice och sorry talltitan)

Nina Johansson sa...

Så där gulliga soffpotatisar ger ju ordet en väldigt positiv klang. :)

Anita sa...

Haha, stor igenkänning..! ;)

Ninna sa...

Somliga kan konsten att njuta av tillvaron!

Tankevågor sa...

Hon är bara för härlig! Känner igen posen. Hundar kan verkligen konsten att njuta av livet. :-)

Bloggblad sa...

Hon påminner lite om Anna Anka i den där posen... :)