söndag, juli 12, 2009

Party-trick?



Det här kanske vore något att lära pälstjejerna...

10 kommentarer:

Bloggblad sa...

Wow!
Med en död på varje arm kunde du åka runt i folkparkerna och visa upp er... (om det nu finns några folkparker - annars blir det Talang 2010)

Christina sa...

Bloggblad: JAAA, en på varje arm - det måste jag öva in med pälstjejerna, sen är det bara att börja turnera ;)

Anonym sa...

Gud så gulligt!

Träna du på med vovvarna, så kommer jag och tittar på Talang 2010!

Monet sa...

Wow så häftigt! Haha, jag gillar när jag kommer på mig själv att skratta högt framför datorn!

Med Dessis lilla svarta kropp skulle det inte bli något trick. Men dina två på varje arm, DET vore nåt det!

Moster Ma sa...

En kringresande hundcirkus kanske?
Jag skrattade gott ha ha

Petra sa...

Ett svårt trick när man har stora tunga hundar. Däremot är faktiskt mina naturbegåvningar på när det gäller att spela döva! Kanske inget partytrick dock...

Tankevågor sa...

Precis som Monet skrattade jag högt framför datorn! :-)
Vilken rolig jycke!

Vet du Christina vi kanske skulle slå oss ihop med alla våra hundar och turnera runt med "bloggmadamernas hundtrick" ?! ;-)

Vilket skönt gäng vi skulle vara!

Cicki sa...

Precis som de andra så säger jag att jag skrattade högt för mig själv. M blev nyfiken vad jag skrattade åt så han fick sig ett skratt han också...:-)

Tror inte det blir lika roligt partytrick med katter som är lealösa. Det är de ändå utan att spela döda....:-)

Kesu sa...

Jag som sitter på risig uppkoppling på landet hörde skratten och kommentarerna INNAN jag såg den lilla hunden säckade ihop på kommando. Det var lite absurt, men roligt likväl.

Gillade det där i slutet att han (hon?) ramlade ihop, återuppväcktes till liv igen, och så säckade hon (han?) ihop igen på husse kommando. Undrar om man kan lära B det tricket???

Londongirl och Christina: får jag och Lelle R hänga på som roddare? Vi kan sälja program, t-shirts och öronproppar - som de gör utanför Globen. Det sistnämnda bara ifall ni lär dom sjunga också ;)

Tack för ROLIGT inlägg! Inväntar rapport om hur det går med Poppan och Gaia.

Eva H-höjden sa...

ha ha vilken sötnos!